/  Uudised/  Uudiste arhiiv/  2019/  Uus klienditeeninduse osakond

Uus klienditeeninduse osakond

01.10.2019

Uus struktuuriüksus - klienditeeninduse grupp - loodi klienditeeninduse optimeerimiseks ja teenuste kvaliteedi parendamiseks.


Kõik sissetulevad kõned ja kirjalikud päringud lahendatakse viivitamata ja vastus kliendile saadetakse õigel ajal. Kliendi kõne või päring edastatakse teisele üksusele vaid erandjuhul.

Klienditeeninduse funktsioonid ja võimalused:

• operatiivküsimuste lahendamine (nt autokülastuse registreerimine, autokülastuse muudatused, küsimused sõidukite käitlemise kohta kohapeal, vajaduse korral kliendi navigeerimine terminalis);

• võimalus mitme operaatori kõnesid korraga vastu võtta lühendamaks kliendi ooteaega,

• valik „Helista mulle tagasi” võimaldab kliendil teenindaja kõnet oodata mitte üldises ootejärjekorras